onsdag den 5. marts 2014

Billigt udstyr til skiferien.


En af de fede ting ved at tage af sted sidst på sæsonen, er jo at har man brug for at supplere sit udstyr, så er tingene kommet på tilbud, inden man skal af sted. Det er jo aldrig tilfældet omkring uge 7/8. Der skal man helst være forudseende, og købe NU, hvad man mangler til næste års ferie,

Og se lige her en masse gode tilbud, hvis man lige mangler et varmt lag eller et par nye skisokker:
Skiwear4u.dk - Skitøj, ski, og andet skiudstyr.


Jeg tror da fx lige jeg skal nå at have mig en ny skipulli jeg er lidt vild med den lilla.
Og et par af de her ski-solbriller. Wauw. Er vild med de hvide!

Min den ældste skal have et par nye skibriller og han har valgt disse: Oakly persimmon.
For de er seje :-)

Silje frøs en del om fingrene sidste år, så hun skal ha et par Uld-fingervanter til at tage på inde i luffen. Karma kids fingervanter



Nå, men ud over det, må jeg jo hellere til at finde sidste års pakkeliste frem.

Læs evt. mere her: http://www.feriemedboern.blogspot.dk/2014/02/udstyr-til-skiferien-undga-de-store.html om hvad vi mener, er nødvendigt udstyr til skiferien!

Så må i nyde foråret, mens vi lige vrider det sidste ud af sneen. Ps. Der er stadig masser af sne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar